Nytbar
Nytbar ønsket en identitet som speilet deres fokus på kvalitet, opplevelse og atmosfære. For å styrke restaurantens digitale tilstedeværelse utviklet Digitalt Byrå en brukervennelig nettside som gir gjestene all informasjon de trenger, inkludert menyer og kontaktinformasjon. Vi har vært en strategisk partner for deres markedsføring, med et mål om å engasjere og tiltrekke kunder gjennom ulike kanaler.
-
Visuell Identitet: Logo, typografi, illustrasjoner, meny, bildestil, fasadedesign, og eksponering
-
Nettside: Teknologi og universel utforming (UU), SEO-optimalisering og produktbilder
-
Markedsføring: Sosiale medier, flyer, annonsering, e-postmarkedsføring og fotografier av Marthe Mølstre
Kundeuttalelse
Digitalt Byrå er kunnskapsrike og svært engasjerte. De har fulgt oss tett opp og har virkelig engasjert seg i Nytbar som kunde. Jeg føler at de har fulgt oss fra A til Å i denne prosessen. De har lagt grunnlaget for vår synlighet på nett og sosiale medier og vi er veldig fornøyd med designet de har gjort for fasaden vår.
Med Digitalt Byrås helhetlige konsept og håndtering av vår digitale markedsføring kan jeg konsentrere meg om det jeg kan aller best – å levere nytbar mat og drikke til Bodøs befolkning. Ved deres innsats har vi fått et solid digitalt grunnlag og etablert oss som en spennende aktør i Bodøs restaurantmarked.
Abdullah Köseoglu
Daglig leder Nytbar
Se nettsiden til Nytbar (åpnes i ny fane)